یک چشمک، یک لبخند و یک سر تکان دادن: زبان بدن

پیگیری فروش

چگونه در این شرایط اقتصادی هدف گذاری در فروش داشته باشیم؟

ترکود

سوبسید

فرار از ریال

مردم پول دارند

قانون 80-20

سوییس کوچولو

 

ترکود

کشور ما ایران دچار ترکود شده!تورم و رکود! مشکلی که سالیان سال گریبان گیر همه ی ماست و ربطی به این دولت و دولت های قبلی نداره! تحریم های اقتصادی در کنار سوبسید های باب شده از سمت حکومت های گذشته روالی بوده که قانونگذاران برای مردمی که روی نفت زندگی می کنند بهترین روش برای تقسیم سهمشان از نفت دیده اند.

سوبسید

قیمت گاز،بنزین و تا حدودی برق به نسبت به کشور های اطراف و اروپا و کشور شبیه ما ترکیه بسیار ارزان است. آیا میگویم که افزایش یابد؟!هرگز! حق ما نسبت به نفت خیلی خیلی بیشتر از این حرفاست که متاسفانه اختلاسگرانی که آزادانه دراند زندگی می کنند و به ریش تک تک ما می خندند سهم ما رو هر روز از این مملکت به تاراج می برند و دولتمردان ما همینطور ساده انگارانه از آقازاده ها و دزدان رو دست می خورند و تمام!

از طرفی تحریم های سنگین ایران همه جوره به مردم ایران و بازرگانان و شرکت ها فشار آورده و دست و پای آنها رو بسته.

ما به عنوان مردم ایران باید مطالبه ی برداشت تحریم ها رو کنیم و مثل همیشه حرف هایی از قبیل اینکه تحریم ها بر ما اثری نداشته رو از مسئولین تحویل نگیریم!

فرار از ریال

یکی از شرایط بسیار مهمی که من و شما به عنوان فروشنده بتوانیم فروش داشته باشیم این است که مشتری ما پول داشته باشد،اگر او پول نداشته باشد چگونه از ما خرید کند؟

حالتان بد شد؟ امیدوارم که بگویید نه!ولی میخواهم به شما بگویم تورم و رکود یعنی مردم پول دارند!خیلی هم دارند!

اما خرجش نمی کنند!

دزدی از صندوق امانات بانک ملی خیابان انقلاب به ما ثابت کرد،دقیقا در مرکز شهر(البته مرکز شهر امروز میرداماد و ونک است!انقلاب دیگه پایین شهر حساب میشه متاسفانه) چه میزان سکه و طلا و دلار و یورو در صندوق های امانت مردم بود!واقعا شوکه کننده بود!

مردم کادوی تولد به همدیگه دلار هدیه میدهند!

پس انداز مردم تبدیل به دلار میشود!

از طرفی فروش اقساطی خودرو های چینی نشان دهنده ی این است که مردم پول دارند!

ثبت نام ایران خودرو وسایپا نشان میده مردم زیاد تر از تصور من و شما پول دارند!

4،500 پاساژ در ایران وجود داره! که تعداد زیادی از  اونها مال های فوق العاده خوب برای کسب درآمد و خرید و تفریح مردم به شمار می آیند.

مردم پول دارند و امروز با توجه به شرایط اقتصادی بسیار حسابگر شده اند.

البته که مردم هرجایی دست به کارت و چک نمیشن!خیلی حواسشون جمع این موضوع است که هر هزینه ای نکنند.

اما با همه ی این حواس جمعی مردم،باز هم می بینید گزارش های عملکرد سایت هایی مانند دیجی کالا و دیوار نشون میده که مردم در حوزه ی خرید و داد و ستد بسیار فعال اند.

مردم پول دارند!خوب هم پول دارند!

این هنر شماست که بتوانید ارتباط خوب بسازید،پرزنت عالی داشته باشید.

قانون 80-20

ویلفرد پارتو اقتصاد دان ایتالیایی خیلی سال پیش بیان می‌کند که برای بسیاری از رویدادها، تقریباً ۸۰٪ اثرات از ۲۰٪ علل ناشی می‌شوند.رو تحت عنوان قانون 80-20 به دنیا بیان کرد. این قانون در بسیاری از جاها صدق میکنه و می توان گفت که 80 درصد ثروت زیر سلطه ی 20 درصد جامعه می باشد. یعنی شما در دل کشور 80 میلیونی یک سوییس 16 میلیون نفری دارید!تهران نه!همه جای ایران!در هر شهری از ایران 20 درصد افراد بسیار ثروتمند هستند. و برای این عزیزان اصلا عدد کالا تا میلیارد هم مهم نیست!تازه از یک میلیارد تومان یه مقدار حواس جمع پیش میروند!از 10 میلیارد از وکیلشان کمک میگیرند!

پس نگران بازار نباشید و دست از تلاش برندارید.

سوییس کوچولو

شاید شما بگید کالا و خدمات من برای عموم جامعه است،فقط برای ثروتمندان نیست،اما نکته ی جالب گردش مالی پول در جامعه است.

هرزمان ثروتمندی برای خانواده اش خریدی انجام می دهد،در تمام حوزه ها، خرید های او از هر اقلامی که باشد،باعث گردش پول در چرخه ی پولی و مالی کشور می شود.

افراد در طبقات محتلف اجتماعی در حال داد و ستد مالی با یکدیگر هستند و انبار کردن پول هیچ سودی که ندارد هیچ،بلکه باعث زیان افراد در بلند مدت هم خواهد شد.

پس همیشه از گردش و خرید مردم در تمامی طبقات جامعه خوشحال باشید و از رکود و خلوتی بازار ها نگران باشید.

از طرفی ما نیاز به داد و ستد مالی با جهان هستیم و یکی از اهداف ما به عنوان فروشنده در 3 سال آینده داد و ستد های بین المللی می تواند باشد.

کشور هایی مانند ترکیه،روسیه،عراق، عمان و امارات تاکنون مرزهای خود را به روی ما باز گذاشته اند و امیدواریم درآینده با بهبود سیاست خارجی تعداد این کشور ها به اندازه کل 196 کشور جهان باشد.

نتیجه گیری

با توجه به همه ی موضوعات اقتصادی ما چاره ای جز تلاش برای فروش نداریم.با یادگیری هرچه بهتر و از همه مهمتر با جدی گرفتن بازی و اقدام کردن فراوان می توانیم به فروش های بالا دست پیدا کنیم.

واقع بین باشیم،به جای احساس قربانی این شرایط بودن تلاش برای رشد فروش کسب و کار خود داشته باشیم.

در همین اوضاع رکود ساختمان ها ساخته می شوند،بازرگان ها سفر میکنند،مردم هر روز به سر کار میروند و با تمام مشکلاتی که می توانستیم نداشته باشیم داریم سر و کله میزنیم و پیش می رویم.

 

در مقالات بعدی ابعاد دیگری از هدف گذاری فروش را توضیح خواهیم داد.

 

 

 

 

 

 

آخرین مقالات:

پر فروش ترین دوره های آموزشی:

همین الان کتابت رو هدیه بگیر!

همچنین از تخفیف های سایتم زودتر از بقیه خبردار شو!